Hlásenie a sledovanie škody

Text

Hlásenie škodovej udalosti

Škodovú udalosť je môžné nahlásiť nasledujúcimi spôsobmi:

  1. prostredníctvom online stránky ONLINE HLÁSENIE ŠKODY
  2. prostredníctvom e-mailu likvidacia@premium-ic.sk
  3. telefonicky na čísle klientskeho centra +421 850 888 988
  4. osobne na obchodnom mieste poisťovateľa
  5. písomne na poštovej adrese poisťovateľa
    PREMIUM Insurance Company Limited,
    pobočka poisťovne z iného členského štátu
    Námestie Mateja Korvína 1
    811 07 Bratislava
  6. prostredníctvom sprostredkovateľa poistenia splnomocneného poisteným na tento úkon spôsobom uvedeným v bodoch 1. až 5.

Sledovanie priebehu škodovej udalosti

Sledovať priebeh škodovej udalosti je možné online na stánke Online sledovanie škody. Získate tam prehľad o aktuálnom stave udalosti, vykonaných úkonoch zo strany likvidácie a aj dokladoch, ktoré boli poisťovni doložené.

ONLINE SLEDOVANIE ŠKODY